Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Ποιός είμαι

Είμαι ο Γιώργος Παυλίδης. Παντρεμένος πολλά χρόνια (πάρα πολλά αλλά δε βαρεθήκαμε ! :) με δυό μεγάλα παιδιά.

Φυσικός. Τέλειωσα το Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στην Ανάλυση Συστημάτων.

Δούλεψα σαν Αναλυτής-Προγραμματιστής Επιστημονικών και Τεχνικών Εφαρμογών στο Μηχανογραφικό της ΔΕΗ. Την εποχή που έλεγες "δουλεύω στα computers της ΔΕΗ και σε κοιτούσαν σαν να έστελνες άνθρωπο στον Άρη ! Τώρα ένα καλός μαθητής Λυκείου (να μη πω Γυμνασίου !) τους χειρίζεται πιο γρήγορα και πιο άνετα από εμένα. (πικραμένο χαμόγελο...).  Μη σας πω με τι μηχανήματα και τι εφαρμογές έχω δουλέψει, δεν θα τα έχετε καν ακούσει... 

Στην ΔΕΗ επίσης δούλεψα στο Κέντρο Δοκιμών Ερευνών και Προτύπων (ΚΔΕΠ) σαν προϊστάμενος του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Φυσικής και στην Διεύθυνση Περιφερείας Νήσων.

Μετά τη συνταξιοδότηση μου το έριξα στο γράψιμο. Από όταν ήμουν πιο νέος είχα δημοσιεύσει ευθυμογραφρηματα μου σχετικά με το σκάκι ή με τα computers σε διάφορα περιοδικά όπως και άρθρα εκλαϊκευμένης Φυσικής. 

Βιβλία μου που έχουν εκδοθεί  μέχρι τώρα (2/19) :
- "Η Δέκατη Φωτογραφία" , αστυνομικό μυθιστόρημα. Εκδόσεις Ψυχογιός, 2007. 
"Μυθιστορίες Δεκαέξη και μία". Συλλογή 17 διηγημάτων, Εκδόσεις Bookstars, 2013 
"Η Σκάλα στο Πηγάδι". Συλλογή 20 διηγημάτων. Εκδόσεις Όστρια, Οκτώβριος 2018

Τα διηγήματα μου στα δύο τελευταία βιβλία είναι διαφόρων ειδών : Κοινωνικά, αστυνομικά, κωμικά, θρίλερ, επιστημονικής φαντασίας, αισθηματικά κ.λ.π. 

Τώρα γράφω το επόμενο βιβλίο μου.  Χαλαρά. Δεν είμαι επαγγελματίας συγγραφέας, να σηκώνομαι δηλαδή κάθε πρωί να κάθομαι μπροστά στο laptop μου και να αρχίζω να γράφω για κάποιες ώρες, λες και κάνω δουλειά. Με τίποτα ! Γράφω επειδή μου αρέσει, όποτε έχω διάθεση. 

Άλλες μου ασχολίες : βλέπω ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, διαβάζω, παίζω σκάκι με το laptop μου (με νικά σχεδόν μονίμως), σερφάρω στο ιντερνέτ, χαζεύω σε ότι μου κινήσει την προσοχή, από ειδήσεις μέχρι ευτράπελα. Τηλεόραση δεν βλέπω. Ιδέα δεν έχω για τα τηλεοπτικά δρώμενα και το χαίρομαι αυτό. Ραδιόφωνο ακούω λίγο, όταν οδηγώ. Όσο για την ενημέρωση μου, γίνεται από επιλεγμένα - κατά την κρίση μου - sites. 

Παλιότερα είχα ιστολόγιο, ήμουν και στο Facebook. To ιστολόγιο μου ΓΟΜΑ λεγόταν πάλι, ( Γ.Ο.Μ.Α : Γράφω Οτι Μου Αρέσει, με "θυγατρικό" ιστολόγιο το GΙP-ΡEN). Τα έκλεισα πριν πολλά χρόνια και τώρα ανοίγω ένα καινούργιο Γ.Ο.Μ.Α. πάλι. Από το Facebook έφυγα πριν λίγο  καιρό, κάπου δεν με γοήτευσε ιδιαίτερα, κι ας είχα ιστοσελίδα για χρόνια. 

Μου αρέσουν να διαβάζω : κοινωνικά, περιπετειώδη, ιστορικά, αστυνομικά, επιστημονική φαντασία. Την ίδια θεματολογία ακολουθώ και όταν θέλω να δω κάτι, σε τηλεοπτική σειρά ή σε ταινία.  

Μου αρέσει να ακούω μουσική και τραγούδια όταν γράφω. Από ξένα προτιμώ latin, piano rock, oldies (των δεκαετιών 60-80). Από Ελληνικά προτιμώ να ακούω τη μουσική από τραγούδια διαφόρων Ελλήνων μουσικοσυνθετών. Από κλασσική μουσική μου αρέσουν πολύ τα έργα σε πιάνο. Σαν συνθέτες προτιμώ Σοπέν, Μότσαρτ. 

Σε αυτό το ιστολόγιο μπορείτε να βρείτε παλιά μου κείμενα, παλιές δραστηριότητες μου και ότι θα βάζω από τώρα και μετά. 

Ελπίζω να βρείτε κάποιο ενδιαφέρον στο ιστολόγιο μου. 

Αθήνα, Φεβρουάριος 2019

για μετάβαση στο βασικό μενού πατείστε εδώ




4 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πολύ λοιπόν Γιώργο Παυλίδη για την περαιτέρω γνωριμία.
    Ειλικρινά. Πρόσεξε τώρα ! Είμαι και εγώ 58 ετών, τρεις γεμάτες δεκαετίες διαδρομή στην Εμπορική Τράπεζα από διάφορες κλίμακες. Τώρα συνταξιούχος. Κοίτα ομοιότητα. Και μένα, αμέσως μετά μου ήρθε η "τρέλα" και το πάθος της συγγραφής. Και συνυπογράφω τις απόψεις σου ότι γράφουμε όταν και όσο μας αρέσει γιατί έτσι αγαπάμε.
    Χαίρομαι που μας άνοιξες την αγκαλιά σου και για την γνωριμία σου.
    Και εσύ Σινεφίλ ε ; (Κράτα και το Σινεφίλ μου μπλογκ https://cinefil-net.blogspot.com/) και αυτό επίσης το χαίρομαι.
    Πάμε λοιπόν να σε απολαύσουμε και στην δικτυακή γειτονιά.
    Κρατώ σαφή σημείωση για τα βιβλία σου, με ενδιαφέρουν.
    Καλές εμπνεύσεις να ευχηθώ και να πω καλώς όρισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο είπα, έχουμε κοινά. Το κατάλαβα από τότε που πρωτοδιάβασα κάτι δικό σου, ένα σχόλιο σου στη λευκή δαντέλα. Το επαλήθευσα όταν διάβασα το πρώτο κεφάλαιο του Political Correct. Δυνατές αντρικές φιλίες, μυστηριώδεις ΜΚΟ... Κοινά ενδιαφέροντα.
    Να είσαι καλά Γιάννη. Αρχίσαμε μια ενδιαφέρουσα φιλική σχέση και ελπίζω να την κρατήσουμε έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα με τράβηξε η γλύκα του Παυλίδης...αλλά και κάτι άλλο πιο σημαντικό που ακόμα δεν το ξέρω αλλά σκοπεύω να το βρω στην πορεία :) Ο Πατέρας μου δούλευε στην ΔΕΗ εργοδηγός δομικών έργων.
    Με την χημεία δεν τα πήγαινα καλά με την φυσική ε όσο νάναι είναι πιο φυσική :)
    Καλώς επέστρεψες στα μπλογκ
    Με σκιάζει λίγο που έχεις γράψει βιβλία γιατί κατά βάθος είμαι τεμπέλα και δεν διαβάζω βιβλία.
    Όμως είπαμε είναι και αυτό το γλυκό ευγενικό λεπτό άρωμα του Παυλίδης:) Χιούμορ :)
    Πάω να σκαλίσω τη γόμα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρόσεξε !! Η γόμα σβήνει, η χρήση της θα απειλήσει τις μνήμες σου ! χαχαχα !
    Μη φοβού Μανιάμ (από το Μάνια και Μαριάμ, και μη μου πεις ότι δεν το ξέρεις το ευαγγελικό ρητό, αυτό θα σημαίνει ότι δεν πήγες κατηχητικό, εγώ με κακά κορίτσια παρέα ... τσου ! ΧΑΧΑΧΑ).
    Το γόμα, όπως γράφω είναι από τα αρχικά "Γράφω ότι μου αρέσει" . Γι αυτ.ό λέω "μη φοβού"...
    Συνάδελφος ο Πατέρας σου λοιπόν. Χαίρομαι. Του οφείλει η ανθρωπότης, έκανε εσένα ! :)
    Θα τα ξαναπούμε σε λίγο, θα δω και τα άλλα σου σχόλια. Τώρα φεύγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή