Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΕΝΟΣ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ;

Ένα ερώτημα στο οποίο συνήθως (όχι πάντα !) οι άνδρες και οι γυναίκες απαντούν διαφορετικά . 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛIΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ;

"ΝΑΙ !" θα απαντήσουν οι περισσότερες γυναίκες. Και θα αρχίσουν τα : "εμένα ο καλύτερος μου φίλος είναι άνδρας !" , "εγώ έχω μόνο (ή περισσότερους) άνδρες φίλους" κ.λ.π . Λίγες γυναίκες θα απαντήσουν "ΟΧΙ". 

Οι άνδρες θα κουνήσουν το κεφάλι τους με νόημα. Μερικοί ίσως χαμογελάσουν αμήχανα ή πονηρά. Κάποιοι - αν τους ρωτά η "κολλητή" τους θα αποφύγουν να δώσουν ξεκάθαρη απάντηση. .. Μερικοί ίσως συμφωνήσουν με την πλειοψηφία των γυναικών, και μερικοί - του «χύμα και τσουβαλάτα» - θα πουν ευθέως "ΟΧΙ !!"

ΠΡΙΝ ΠΑΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ 

1. Δηλώνω εξ' αρχής ότι είμαι ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ οπαδός του "ΟΧΙ !! "Στο πετσί μου" που λένε ! Θα καταλάβετε στη συνέχεια. 

2. Μιλώ για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ φίλους και φίλες. Δεν μιλώ για γνωστούς, γνωστές, ευχάριστες γνωριμίες κ.λ.π. Δεν μιλώ για κοινωνικές ή συγγενικές επαφές. Αυτές όλες - κυριαρχούν στις μέρες μας - είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικές περιπτώσεις . 

3. Από εδώ και πέρα φυσικά διαβάζετε ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ μου απόψεις. Ελεύθεροι να συμφωνήσετε ή να διαφωνήσετε. Θα χαρώ να δω τις δικές σας σκέψεις.

Η Φιλία είναι ΙΕΡΟ πράγμα. Ίσως είναι η σοβαρότερη των ανθρωπίνων σχέσεων, σίγουρα είναι μία από τις σοβαρότερες. Εμπεριέχει την αγάπη, αγαπάς τον φίλο σου, και πολύ. Δεν έχει τη συναρπαστικότητα, τα καλά και τα κακά του ερωτικού πάθους, της σεξουαλικής επικοινωνίας. Όλα τα άλλα όμως τα έχει. Δένει δύο ανθρώπους, σφραγίζει τις ζωές τους, ανεξίτηλα μερικές φορές. Είναι ΠΟΛΥ δυνατή σχέση. 

Η Φιλία είναι άδολη, ανιδιοτελής και χωρίς προϋποθέσεις. Αν έχεις με κάποιον μία φιλική σχέση επειδή για διάφορους λόγους δεν γίνεται αλλιώς, τότε ΔΕΝ είστε πραγματικά φίλοι. Μπορεί να έχετε μία φιλική σχέση λόγω του ότι δεν γίνεται αλλιώς αλλά πραγματικοί φίλοι δεν είστε. 

Αν δεχτείτε τον παραπάνω συλλογισμό μου, τότε σταθείτε λίγο παραπάνω στα παραδείγματα που ακολουθούν. Ιδίως εσείς κυρίες μου. Ίσως καταλάβετε κάπως περισσότερο τον "κολλητό" σας... 

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 1 (για γυναίκες) : Ναυάγιο. Να γίνει του Τιτανικού. Εσείς και ο αδελφός σας επιζώντες σε ένα μικρό νησάκι στη μέση του πουθενά. Τα δυό σας. Ευτυχώς κάποια οπορωφόρα υπάρχουν, κάποια ψάρια μπορείτε να ψαρέψετε, κάποια αγριοκούνελα να κυνηγήσετε... Το παίζετε "Ροβινσών Κρούσος". 

Καλά ως εδώ... Τυχεροί μέσα στην ατυχία σας. Και με το σεξ τι γίνεται ; Το ξεχνάμε, έτσι δεν είναι ; 

Για βάλτε τώρα τον "αδελφικό σας φίλο" αντί του αδελφού... Καλός για τα γούστα σας σαν άνδρας (μπορεί και να μη τρελαίνεστε αλλά καλός) , καλή εσείς παρομοίως για τα δικά του γούστα , αλλά είπαμε. "Αδελφάκια". "Αυτοκόλλητοι". Βγαίνετε παρέα με τα έτερα σας ήμισυ, λέτε τον πόνο σας, κ.λ.π 

Μόνοι σας τώρα, χωρίς μάρτυρες, με το αίμα σας σε λίγο να βράζει... Θα "την κουνήσετε την φοινικιά" ναι ή όχι ; Ελάτε τώρα... μεταξύ μας... Νέοι άνθρωποι... Από την πρώτη εβδομάδα έτσι ; (μήπως βάζω και πολύ ; ) Καλά θα κάνετε !! Μαζί σας !! Αλλά... ΠΟΥ ΠΗΓΕ Η ΦΙΛΙΑ ; Η "αδελφική" εννοώ...

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 2 (για άνδρες) : Έχετε ένα αδελφό. Έρχεται από την Αμερική που παντρεύτηκε να μείνει στην Ελλάδα. Και βλέπετε τη γυναίκα του. Και την πάτε τρελλά. Θα της την πέσετε ; Χλωμό το βλέπω. Πολλοί θα κολλήσουν εν πάσει περιπτώσει. 

Κάπως έτσι και με την αδελφή της γυναίκας σας. (πιό εύκολη περίπτωση, αλλά και πάλι... Άστε που αν ..."δεν"... και της το πει τις χάνετε και τις δυό !!) Το ίδιο και με τη γυναίκα του καλού σας φίλου. Εκεί είναι που όσοι φορούν παντελόνια και τα τιμούν δεν θα την πέσουν ποτέ !! Και ας την γουστάρουν ΠΟΛΥ ! 

Κι αν τους την πέσει εκείνη χύμα, θα της τραβήξουν μία σφαλιάρα και θα πουν μετά στο φίλο τους : "Μάζεψε την μαλάκα ή ρίξε της μία γερή κλωτσιά να πάει στο καλό. Εγώ δεν της έκατσα αλλά ο επόμενος... " ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΑ !! 

Παρεούλα λοιπόν. Φιλαράκια. Να σας ανοίγει την καρδιά της και εσείς τα ίδια, να τα βρει ίσως και με την δικιά σας να πηγαίνουν στα μαγαζιά παρέα... Μια χαρά... 

Και πάλι συμφωνώ. Αλλά ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΑ αυτό ; Φιλική σχέση είναι (άστε που μερικοί δεν θα θέλουν και πολλά πολλά, να μη βασανίζονται). 

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 3 (για άνδρες και γυναίκες) : Γνωρίζετε κυριες μου σε κάποια συναναστροφή ένα τύπο. Τον βλέπετε και τον ξαναβλέπετε. Πνευματώδης, χιουμορίστας, άνετος, έμπιστος. Δείχνει σιγά σιγά να σας αγαπά, και εσείς το ίδιο. Δεν σκέπτεσθε κάτι πονηρόν. Φιλαράκια. Ο "δικός" σας ! 

Και γιατί..."δεν"... θα με ρωτήσετε... Διαλλέξτε : 

α) είναι 30 χρόνια μεγαλύτερος σας 

β) είστε 60 κιλά και είναι 120 

γ) δεν έχετε μεγάλη διαφορά ηλικίας αλλά δεν σας κάνει "κούκου". Δεν είναι απλώς "αδιάφορος" είναι "ΠΟΛΥ άσχημος" για τα γούστα σας. Τον αγαπάτε σαν αδελφάκι αλλά μαζί του είστε... "ντε-καβλέ" (γέλια) 

Και εσείς κύριε τυχερούλη... με τη γυναίκα, την γκόμενα, την παρανόμα που βάζει στο κρεβάτι σας φωτιά... έχετε εκείνη τη γραμματέα ή τη γειτόνισα ή τη φίλη της δικιάς σας. Που δεν είναι απλώς ασχημούλα για τα γούστα σας αλλά ΠΟΛΥ ασχημούλα... Και σας κοιτά και λιώνει... και αναστενάζει... και καμιά φορά σας μιλά "σαν φίλη"... και υπερασπίζετε τη γυναίκα σας ή τον δεσμό σας από ¨γυναικεία αλληλεγγύη"... 

Φιλία και αυτό ; Τι άνετα κύριοι μου που το λέτε ΣΕ ΑΥΤΗ την περίπτωση !! Για πότε γίνατε υπεράνω !! Ας έβαζα καμία του γούστου σας στη θέση της !! 

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 4 (για άνδρες) : Γνωρίζετε κάποια που σας αρέσει. Μιλάμε σας αρέσει ΠΟΛΥ. Έχει θαυμαστές, μπορεί να έχει και δεσμό, εσείς "κυνηγοί"... δεν κολλάτε σε τέτοιες λεπτομέρειες. 

Αλλού κολλάτε. Πολύ φιλία έχει πέσει στο μαγαζί. Είναι άνετη με τους άνδρες. Το παίξατε στην αρχή αδιάφορος ίσως, να της κινήσετε το ενδιαφέρον. Δεν τσίμπησε γαμώτο. Είστε έμπειρος, νοιώθετε ότι αν τα βιάσετε τα πράγματα, θα φάτε καμία σφαλιάρα ή καμία χυλόπιτα (το β! τσούζει περισσότερο). 

Δυο αι λύσεις : Ή την κάνετε με ελαφρά πηδηματάκια και αρμενίζετε οσονούπω σε άλλα πέλαγα (υπάρχουν και άλλες πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια) ή αλλάζετε στρατηγική. 

Φίλος. Αλλοίμονο, δεν είστε και κανένας ξελιγωμένος ! Μη παρεξηγήσει, για κανένα λιγούρη σας πέρασε ; 

Φιλαράκια λοιπόν. Χαμογελαστοί. Άνετοι !! Και στην πρώτη ευκαιρία... διαπιστώνεται αν ισχύει αυτό που είπε ο Καζανόβας : "ενάρετες γυναίκες δεν υπάρχουν. Υπάρχουν αδέξιοι άνδρες και κατάλληλες στιγμές !!" 

Φιλία και αυτό ; Έλεος !! 

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 5 (για γυναίκες) . Εσείς τυχερή στον ερωτικό τομέα. Έχετε σταθερό δεσμό, είστε παντρεμένη, τους αλλάζετε συχνά... διαλέξτε και πάρτε. 

Έχετε και εκείνον το φουκαρά... τον φίλο. Ίσως από παιδιά, ίσως όχι... Πάντα σας τρέχει, πάντα σας δίνει μαντηλάκι να σκουπιστείτε όταν κλαίτε στον ώμο του μετά από ένα δυνατό καυγά με τον δικό σας ή μετά από ένα χωρισμό. Τον ξυπνάτε τα βράδια για να τον ρωτήσετε τι νομίζει για κάποια ανθυπο-δευτερεύουσα λεπτομέρεια στον δεσμό σας.

Ή είναι και εκείνος παντρεμένος. Και βγαίνετε παρέα. Και του λέτε "πρόσεξε κακομοίρη μου, μην σε δω με άλλη... Μια χαρά κοπέλα είναι... θα της τα πω όλα..." . Και εκείνος σας βλέπει στα μάτια... Και γελά.. 

Φιλαράκι σας έτσι ? Το "αυτοκολητάκι" σας !! 

Αμ δε !! Ξέρετε από πότε είναι ερωτευμένος μαζί σας ; Και δεν τόλμησε ποτέ να σας το πεί ; Είτε φοβόταν τη χυλόπιτα, είτε πάνω που το είχε πάρει απόφαση να σας πείτε πως νιώθετε, του έκατσε η στραβή και γνωρίσατε άλλον, σας είδε μαζί του ευτυχισμένη. Δεν ήθελε λοιπόν να ρισκάρει να σας χάσει ΚΑΙ από φίλη... 

Είπατε τίποτα ; Δεν σας έχει τύχει ποτέ ; Μην ορκίζεστε !! 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Καταλάβατε τώρα που το πάω ; Αν σε μία σχέση υπάρχουν 

- αναγκαστικοί περιορισμοί που μπορεί μιά στιγμή να αρθούν (το νησάκι που λέγαμε..)

- ταμπού (γυναίκα του φίλου μου, του αδελφού μου, αδελφή της γυναίκας μου) 

- έλλειψη ερωτικού ενδιαφέροντος (δεν είναι του γούστου μας) 

- στρατηγική (φίλοι το ξεκινάμε, γινόμαστε απαραίτητοι, και στην πρώτη ευκαιρία...) 

- δεύτερες κρυφές σκέψεις (δεν της την πέφτω μη φάω χυλόπιτα, άρα φίλοι) 

η σχέση είναι ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ φιλική. ΦΙΛΙΑ όμως δεν υπάρχει !! 
Η πραγματική φιλία δεν έχει "αν", "εφ' όσον", "μέχρι πού"... 

ΑΡΑ : Φιλία ΜΟΝΟ μεταξύ ανδρών υπάρχει. Χωρίς προϋποθέσεις, όρους και περιορισμούς. (μιλάμε ΠΑΝΤΑ για ετερό άνδρες). 

Και μη με ρωτήσετε, μερικές κυρίες, αν υπάρχει και μεταξύ γυναικών.... ΞΕΡΕΤΕ από μόνες σας την απάντηση !! Υπάρχει αλλά δύσκολο… ΠΟΛΥ δύσκολο.

ΥΓ 1... Στην προσωπική μου ζωή όπως και στην ζωή προσώπων που ξέρω ΚΑΛΑ και με εμπιστεύονται έχουν υπάρξει ¨ΟΛΑ τα παραπάνω. Ναι και το νησάκι... Μόνο που δεν ήταν νησί. Μόνοι από σύμπτωση πέρα μακριά - δυό φίλοι στην ίδια πόλη - ήταν η περίπτωση...

ΥΓ2... Τον τελευταίο καιρό έχει έρθει από Ευρώπη και κυρίως από Αμερική μεριά ένα νέο είδος "φιλίας". Η "ερωτική φιλία" ή "friends with benefits" όπως το λένε εκεί από όπου ξεκίνησε. Ένας άνδρας και μία γυναίκα είναι φίλοι. Κολλητοί, λένε τους καϋμούς τους, όταν έχουν δεσμό με άλλους βγαίνουν και οι 4 παρέα, κάνουν ότι κάνουν δύο φίλοι. 

Υπάρχει μόνο ένα "αλλά"... Όταν δεν έχουν δεσμό ΚΑΙ οι δύο, τυχαίνει καμιά φορά, και αν έχει γυαλίσει το ματάκι τους... περνάνε κάποιο χρόνο σαν εραστές πλέον, να ξελαμπικάρουν... Και μετά φίλοι πάλι... Σαν να μην έβγαλαν τα ματάκια τους λίγο πριν. 

Η σχέση αυτή τους αποτρέπει από το να ρισκάρουν εφήμερη σχέση με άλλα άτομα. "Πάνε" με το φιλαράκι τους, το φιλαράκι που το ξέρουν και το εμπιστεύονται. 

Πόσο αυτό μπορεί να επηρεάσει τις σχέσεις τους ; Εννοώ τον περισσότερο χρόνο που δηλώνουν φίλοι ; Δε θα υπάρχει μία μόνο απάντηση εδώ. 

Καλή ή κακή η "ερωτική φιλία", γνώμες πολλές. Πάντως φιλία ΔΕΝ είναι... 

ΤΕΛΟΣ

Για μεταφορά στο προηγούμενο μενού πατείστε εδώ


   


18 σχόλια:

  1. Τώρα Γιώργο έβαλες φωτιά στη γειτονιά ! και φωτιά στα πατζάκια μας ! τι λες τώρα ! Φιλία μεταξύ άντρα και γυναίκας.
    Κοίτα. Ειλικρινά δεν είμαι απόλυτος. Βλέπω εσύ είσαι και το σέβομαι αυτό γιατί έχεις ξεκαθαρίσει μέσα σου τις σκέψεις σου. Και καλά κάνεις.
    Εγώ πιστεύω ότι κάπου υπάρχει ένα πεδίο να οικοδομήσει μια φιλία τέτοια αλλά εκεί που το σκέφτομαι μου πετάς στα ...μούτρα το παράδειγμα 5 και με στέλνεις αδιάβαστο.
    Σίγουρα όμως υπάρχει σχέση μεταξύ άντρα-γυναίκας που βασίζεται στον αμοιβαίο σεβασμό. Αυτό το πιστεύω ακράδαντα. Έναν σεβασμό που ίσως να σημαδέψει και μια ζωή. Που να έχει εμπιστοσύνη, στήριξη, ειλικρίνεια. Το πιστεύω.
    Βέβαια δεν αποκλείω σε μια τέτοια σοβαρή σχέση να υπάρχει λανθάνων ερωτισμός ή απωθημένος ερωτισμός. Μονομερής ή ετεροβαρής. Που να μην βρήκε ποτέ τη διέξοδο να εκφραστεί. Σαν το Ηφαίστειο που βράζει αλλά δεν θα σκάσει ποτέ.
    Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι ένα τεράστιο αίνιγμα Γιώργο μου. Μια άβυσσος.

    Χάρηκα το θέμα σου και την ειλικρίνειά σου να το ξέρεις.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την έχω πατήσει Γιάννη ! Φαίνεται έτσι ; Ξέρεις στα μικράτα μου (άλλη εποχή, άλλα ήθη) έφαγα και εγώ σαν έφηβος και σαν νεανίας κάποιες χυλόπιτες που άρχιζαν με : "σε αγαπώ, σε λατρεύω... αλλά βρε Γιώργο... σε βλέπω σαν αδελφό" ή "Σε σένα έχω πεί πράγματα που δε λέω ούτε στην αδελφή μου. Αλλά σε αγαπώ αλλιώς... φιλικά..." ... Με σημάδεψε αυτό στην μετέπειτα πορεία μου.
    Πάντως οι εμπειρίες είναι ΚΑΙ δικές μου, το λέω, εκείνο το "δυό φίλοι" σε μια πόλη μακρινή... αλλά είναι και εμπειρίες φίλων μου. Ανδρών και γυναικών. Γιατί από γυναίκες φίλες άλλο τίποτις... στο DNA μου γαμώτο...
    Γι αυτό σε πολλά διηγήματα μου, κυρίως ερωτικά, θα δεις ένα κάποιο κυνισμό (αντριλίκι) που στην πραγματικότητα εγώ δεν τον έχω. Οι ήρωες μου δεν είναι συχνά "αδελφάκια" με τις γυναίκες γύρω τους. Ε όχι να τους έκανα κι αυτούς έτσι !! χαχαχα
    Σ ευχαριστώ που με τίμησες ! Φυσικά συμφωνώ στα περί λανθάνοντος ή απωθημένου ερωτισμού που μπορεί να εκραγεί κάποια στιγμή ή να μην εκραγεί ποτέ. Και στον αμοιβαίο σεβασμό μίας ετερόφυλης σχέσεως συμφωνώ. Μάλλον τα ίδια με άλλα λόγια λέμε.
    Σήμερα θα διαβάσω το 2ο κεφάλαιο από το Political(ly) Correct. Θα σου γράψω κριτική στο τέλος. Μέχρι τώρα μου αρέσει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο αυτό το "Σε βλέπω σαν φίλο" το έχω "φάει" και εγώ και μάλιστα άσχημα. Και θα συμφωνήσω μαζί σου. Βλέπω πολλά κοινά πατήματα στις σκέψεις μας. Θα δεις σχετικά αυτό το διήγημα: https://idipoton.blogspot.com/2019/01/24.html ("Στη λάθος στιγμή")
      Α επίσης τα έργα μου τα μεταφέρω σε δύο ελεύθερες δικτυακές πλατφόρμες on line συγγραφής
      Εδώ:
      https://www.urnovl.co/#!/user/Hy3-Ty1xm/profile

      https://www.wattpad.com/user/GiannisPit

      Βέβαια εκεί ανεβάζω ότι έχει γραφεί στο μπλογκ "ΗΔΥΠΟΤΟΝ" Απλά στο λέω για ....επόπτευση του χώρου.
      Στις εκεί πλατφόρμες, αν θες να ρίξεις ματιές στο τι κυκλοφορεί, μπαίνεις με τον google account σου. Να ξέρεις όμως ότι το WATTPAD αν και πολύ πιο δημοφιλές η ποιότητά του είναι πολύ χαμηλότερη του πρώτου.

      Σε δουλειά να βρισκόμαστε όπως αντιλαμβάνεσαι χαχαχαχα.

      Διαγραφή
    2. Γιάννη μου, στο WATTPAD έχω πάει και άλλοτε και δεν με ικανοποίησε. Θα σε διαβάζω στο urnovl μετά θα αφήνω σχόλια στο Ηδύποτον. Έτσι έκανα και με το Political Correct.
      Παρεπιπτόντως είχα βάλει ακόμα ένα διήγημα στο ιστολογιο μου (το καμάκι) το οποίο και σχολίασες και σε ευχαριστώ. Το διέγραψα και το αντικατέστησα με το "συνάντηση στο ξενοδοχείο". Ίσως το ξαναβάλω, έχω το σχόλιο σου, αυτό δεν διεγράφη. Αν το ξαναβάλω, θα επικολλήσω και το σχόλιο σου, μου άρεσε. Βλέπεις, μετά είδα ότι είχες αφήσει σχόλιο, αλλά ειχε γίνει πλέον η ζημιά, δεν μπορούσα να σου απαντήσω. Συγνώμη.
      Θα τα ξαναπούμε.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Gip
    Βλέπω πως έχεις αναλύσει διεξοδικά το θέμα " φιλία ανάμεσα σε άνδρα και γυναίκα" Είναι αξιοσημείωτο το ενδιαφέρον σου γι' αυτό το θέμα και μέσα από τις απαντήσεις σου στο Γιάννη κατάλαβα γιατί.

    Mπορώ να μιλήσω γενικά απ' τη σκοπιά της γυναίκας και ειδικά για το πώς το βλέπω εγώ το θέμα.
    Υπήρξαν κάποιοι άντρες στη ζωή μου που εκτίμησα πάρα πολύ ως προσωπικότητες και ένιωσα πολύ τυχερή που αυτό ήταν αμοιβαίο. Κατά κανόνα ο θαυμασμός μου για έναν άνδρα πυροδοτεί και μια δόση ερωτισμού. Το αντιλαμβάνομαι με το χρόνο γιατί αυτό το συναίσθημα χτίζεται με το χρόνο. Δεν γίνεται όμως να συνάπτεις ερωτικές σχέσεις με όποιον θαυμάζεις στη ζωή. Απ' την άλλη η συναναστροφή μαζί του αποκτά σιγά-σιγά ένα ειδικό βάρος. Το μόνο που απομένει είναι η ερωτική φιλία, ένα συναίσθημα δηλαδή που σας φέρνει κοντά εκ του ασφαλούς. Πρόκειται για ένα συναίσθημα που είναι η συνισταμένη των: "θέλω" "θαυμάζω" "σέβομαι". Και τα τρία αυτά εκφράζουν καταστάσεις μιας βαθύτερης επιθυμίας που δεν βρίσκει τρόπο να εκφραστεί ατόφια εξ αιτίας των συνθηκών αλλά και των προτεραιοτήτων μας.
    Εν κατακλείδι, δεν πιστεύω στην καθαρή φιλία μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας. Πιστεύω στην ύπαρξη της ερωτικής φιλίας που καταφέρνει να ενώσει τα θετικά με τα ανομολόγητα.
    Καλό μήνα Gip :)

    Υ.Γ. Θα διαβάσω και τα υπόλοιπα σιγά-σιγά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεστό το σχολιο σου Μαρία, με επιχειρήματα. Η ερωτική φιλία προφανώς φιλία δεν είναι, αυτό εμμέσως το αναφέρεις και εσυ.
    Ουσιαστικά συμφωνείς μαζί μου. Καθάρια φιλία όχι, ερωτική φιλία ναι. Συμφωνώ, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει σεξουαλίκή έλξη, άσχετα αν παίρνει τον δρόμο της ή όχι, λόγω συνθηκών.Το λες και εσύ αυτό.
    Τώρα... αυτό το "θέλω"... ανάμεσα στο "σέβομαι" και στο "θαυμάζω"... κάπου δεν συνθλίβεται ; Αναρχοαυτόνομο το "θέλω". σηκώνει την φωνή του και διεκδικεί, είτε υπάρχει ο σεβασμός και ο θαυμασμός είτε όχι. Το "θέλω", αν υπάρχει, θα φυτρώσει, είτε υπάρχουν τα άλλα δύο είτε όχι. Άσχετα αν θα καρποφορήσει... Αλλη ιστορία αυτό.
    Μου άρεσε το σχόλιο σου. Μεγάλο το θέμα των ανθρωπίνων σχέσεων (γενικώς) και αγγίξαμε μόλις μία πτυχή του. Να είσαι καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν υπάρχει φιλία για τον απλό λόγο. Δεν μπορεί να κρατήσει. Αυτό που έχουμε δει είναι ότι ο άντρας είναι φίλος με μία γυναίκα μόνο αν τη γουστάρει και αυτη τον έχουν πετάξει στο friend zone.
    Ισχύει και το αντίθετο φυσικά.

    Επίσης αυτό που κάνουν οι άντρες είναι ότι σε ξεχνάνε. Δεν κρατάνε επαφές. Γι αυτό άλλωστε δεν έχω καμία επαφή με όλους εκείνους που έκανα παρέα ως φοιτήτρια.

    Γενικά στη σύγχρονη εποχή οι ανθρώπινες σχέσεις έχουν γίνει πολύ διαφορετικές. Πλέον αρχίζω να πιστεύω ότι αληθινή φιλία δεν υπάρχει πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλία όχι, όπως τουλάχιστον την εννοώ εγώ δεν υπάρχει. Μόνο μεταξύ ανδρών (αν και όπως λες κι αυτή όλο και πιο δύσκολα την βρίσκεις) και - ακόμα σπανιότερα - μεταξύ γυναικών.
    Ότι οι ανθρώπινες σχέσεις άλλαξαν και αλλάζουν στην εποχή μας πολύ σωστό.
    Σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλία λοιπόν, και μάλιστα όπως την εννοείς εσύ Σωστό χιχιχι
    Η φιλία λοιπόν είναι: Η Φιλία είναι άδολη, ανιδιοτελής και χωρίς προϋποθέσεις
    Μόνο που βάζεις προϋπόθεση, οι δύο άντρες να είναι ετερόφυλοι :)
    αχμμμ Ερώτηση ποιος διασφαλίζει σε μια φιλική σχέση μεταξύ δύο αντρών πως δεν υπάρχει υπολανθάνουσα ερωτική έλξη την όποια και σαφώς τα ταμπού, οι κρυφές σκέψεις, η στρατηγική αι κενονια κλπ κλπ δεν τις προσθέτουν τόσα αν ... ποιος υπογράφει πως το νησάκι κύριε Ροβινσώνα μου δεν θα ξυπνήσει τον Παρασκευά;
    Ο ερωτισμός και η φιλία είναι φοβερά άγριες ελκτικές δυνάμεις που μπορούν να είναι και οι δύο περασμένες στο α-λογο μιας σχέσης
    Η σχέση λοιπόν το ά-λογο της αν-θρώπινης υπόστασης μας , πρέπει να είναι άδολη, ανιδιοτελής και χωρίς προϋποθέσεις.
    Αμα αρχίζω να διαιρώ σε υποκατηγορίες τις σχέσεις είναι γιατί δεν έχω καταλάβει τον ορισμό μιας ανθρώπινης σχέσης και πρέπει να τον τεμαχίσω σε φιλικές σε ετερόφυλες σε ομόφυλες σε αμφίφυλες Ένα σωρό προυποθέσεις
    Μπορεί μια σχέση, όποια σχέση να είναι μια άδολη, ανιδιοτελής και χωρίς προϋποθέσεις; Ας είμαστε ειλικρινείς :) Εν δυνάμι δύο άνθρωποι έχουν την ελευθερία να φτιάξουν την δική τους προσωπική σχέση αρκεί να υπάρχει ειλικρίνεια.
    Υπάρχει φιλία μεταξύ άνδρα και γυναίκας ΝΑΙ (φανατικά όμως ΝΑΙ) και μάλιστα είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες Ένας μαγικός συνδυασμός κύριε χημικέ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο το σχόλιο σου.
    Πρώτα όμως επί της διαδικασίας που λένε και οι συνδικάλες : δεν είμαι Χημικός όπως με αναφωνείς, Φυσικός είμαι !
    Τα σχόλια σου στο άρθρο μου ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. Με άλλα συμφωνώ, σε άλλα το συζητώ, σε ένα δεν συμφωνώ.
    Φώτα... πάμε λοιπόν :

    1) ΔΕΝ βάζω προϋπόθεση να είναι οι άνδρες ετερόφυλοι σε μία φιλική σχέση με γυναίκα. Απλώς αν είναι ομοφυλόφυλοι... δεν έχουν ερωτική έλξη προς γυναίκες, το να αισθάνονται φιλικά προς μία γυναίκα ... ευκολάκι. Το ίδιο (θα επανέλθω επ αυτού) κι αν μία γυναίκα είναι λεσβία. Εύκολα θα μπορεί να γίνει φίλη με ένα άνδρα, δεν την έλκει.
    ΟΚ... αν ο άνδρας ή γυναικα είναι bi... τότε "μπουρδουκλεμέ" η όλη φάση.
    ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΕΔΩ : πιστεύω πως άνδρες bi δεν υπάρχουν. Ο άνδρας ή είναι άνδρας ή είναι gay . Bi είναι ένας gay που θέλει να το κρύψει (ενίοτε και από τον εαυτό του). Για τις γυναίκες συμφωνώ ότι υπάρχουν bi. Μεγάλη κουβέντα, το ξέρω, ίσως σε άλλο άρθρο.

    2) Τώρα για το αν μπορεί μια φιλία μεταξύ δύο ομοφύλων ατόμων να υπάρχει από τη μια μεριά και υπολανθάνουσα ερωτική έλξη... να συμφωνώ. Μπορεί. Τότε όμως δε μιλάμε για φιλία. Μιλάμε για φιλική σχέση.

    3) ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ότι η φιλία και ο ερωτισμός είναι φοβερά άγριες ελκτικές δυνάμεις ! Μεγάλη, τα είπες όλα σε μία φράση ! Στο κλέβω, θα το χρησιμοποιώ !! Θα λέω "όπως λέει και μία φίλη μου" για να μη μου ζητάς πνευματικά δικαιώματα ! (πσσσ... θα το έλεγα ούτως ή άλλως. Μου βγαίνει έτσι).
    Έλκουν δύο άτομα η κάθε μία από αυτές θα συμπληρώσω, έλκονται μερικές φορές και μεταξύ τους (ο ερωτισμός με τη φιλία) και το πράγμα μπουρδουκλώνεται (πάλι...) . Εξ ού και η ερωτική φιλία που αναφέρω στο τέλος του άρθρου (το friends with benefits)

    4) Γράφεις "Αμα αρχίζω να διαιρώ σε υποκατηγορίες τις σχέσεις είναι γιατί δεν έχω καταλάβει τον ορισμό μιας ανθρώπινης σχέσης και πρέπει να τον τεμαχίσω σε φιλικές σε ετερόφυλες σε ομόφυλες σε αμφίφυλες Ένα σωρό προυποθέσεις"
    Δεν διαιρώ σε κατηγορίες όταν έχω μία σχέση. Τον διαιρώ όταν περιγράφω αυτή τη σχέση. Έχεις π.χ. μία σχέση με τη Μαρία (την όποια Μαρία). Έχεις μία σχέση με το Μπάμπη (τον όποιο Μπάμπη). Καλά κάνεις, μαγκιά σου. Δεν θα πεις όμως αν σε ρωτήσουν αν η σχέση είναι ερωτική, φιλική, επαγγελματική, κοινωνική, οικογενειακη ;
    Ακόμα παραπέρα : "Εχω μία σχέση" λες... Με ποιον βρε κορίτσι μου ; με ποιάν ; Να μη καταλάβει ο άλλος ; Εξ ου η κατηγοριοποίηση.
    Αλλιώς θα στην πέσω αν μου πεις "έχω ερωτική σχέση με τον Μπάμπη", αλλιώς αν μου πεις "έχω ερωτική σχέση με τον Μπάμπη, τον Μηνά, τον Ηρακλή, την Δέσποινα και τη Κούλα" (μην επιμένεις, δε σε παντρεύομαι, τέλος ! χαχαχα) κι αλλιως θα αν μου πεις έχω ερωτική σχέση με τη Νικολέτα (ενδιαφέρον αυτό, κυρίως αν είμαι η Δέσποινα ! :) Ή αν είμαι ο Μπάμπης που του αρέσουν τα τριολέ, ολέ, ολέ ! χαχαχα. Ενας άνδρας δύο γυναίκες επί της αυτής κλίνης... η πρώτη ερωτική φαντασίωση των περισσότερων ετερόφυλων αρσενικών εδώ και πολλάααα χρόνια !

    5) Ναι δύο άνθρωποι διαμορφώνουν μία σχέση αν υπάρχει ειλικρίνεια. Και χωρίς ειλικρινεια θα έλεγα. Μπας και όλες οι σχέσεις είναι καλές (πως ορίζεται αυτό ;) ή ειλικρινείς ;

    6) Η διαφωνία μου : Φανατικά Ναι λες στη φιλία μεταξύ ενός άνδρα και μίας γυναίκας. Φιλία άνευ προϋποθέσεων ; Όπως και οι περισσότερες γυναίκες, το γράφω, αυτό πιστεύετε. Τιμωρία : ξαναδιάβασε με ! Και ρώτα τους "φίλους" σου ! χαχαχα

    Πολύ σε χάρηκα ! Εξ άλλου, ομοφωνία υπάρχει ΜΟΝΟ στα νεκροταφεία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. (σου απειλώ την Βασίλισσα σου χαχαχ)
    1. συγγνώμη για το χημικός, φυσικός μου αρέσει περισσότερο έτσι και αλλιώς :)
    2. Απλα όσο πιο απλά για να μην χανόμαστε στα "αν". - Ζωή = Έρωτας+Θάνατος. Ο έρωτας είναι ένας, μια λεκτική δύναμη, η γνωστή γοητεία για καλυφθεί ανάγκη της επιβίωσης της ζωής μέσω της αναπαραγωγής. Η φιλία είναι έρωτας :) Ο ανθρώπινος εγκέφαλος ανακάλυψε πως μπορεί να χρησιμοποιεί τις ορμόνες που παράγει κατά την διάρκεια της αναπαραγωγικής πράξης και για άλλες του "ιάσεις". Έτσι αποφάσισε να κάνουμε σεξ όχι μόνο για αναπαραγωγή αλλά και για ευχαρίστηση. :) Το σεξ ως πράξη και όχι ως έλξη δεν έχει να δώσει ως ευχαρίστηση, τίποτε περισσότερο από ένα ξεκαρδιστικό γέλιο ή διάφορες άλλες μας πράξεις που προκαλούν ηδονή αλλά και οργασμό ευχαρίστησης. Ένα ζευγάρι ανθρώπων (οποιοσδήποτε συνδιασμός) ανακαλύπτει όλες αυτές τι ηδονικές συνπράξεις (συνουσιάσεις) και επιλέγει ποιες θα χρησιμοποιήσει που πότε γιατί πως και με ποιους :) Εν δυνάμει επαναλαμβάνω όλα τα ζευγάρια ανθρώπων μπορούν να κάνουν σεξ (μόνο όμως ένας συνδυασμός δίνει αναπαραγωγή). Εν δυνάμει όλα τα ζευγάρια ανθρώπων μπορούν να γίνουν φίλοι διότι η φιλία είναι έρωτας Την ένταση της δύναμης του έρωτα (γοητεία) μπορεί να την φτάσει στο απόγειο της μόνο μια δύναμη, ο θάνατος.
    Η ερώτηση λοιπόν, στην ελκτική δύναμη, είναι μία. Είσαι τόσο γοητευμένος που μπορείς να πεθάνεις για να σώσεις την ζωή του/της? Αυτό σφραγίζει αν θέλεις τις έννοιες "ανιδιοτέλης, άδολη, χωρίς προϋποθέσεις :) Γιατί Γιώργο μου και συγγνώμη αν δύο φίλοι μπορεί ο ένας να πεθάνει για τον άλλον συγνώμη και όλας άλλα μπορούν να τα κάνουν οοοοολα :) :)
    Αν όχι, από κει και πέρα αρχίζουν οι εκπτώσεις στην αγάπη :) Το οποίο δεν είναι μεμπτό, δεν είναι όμως και αληθινό.
    4. Οι φίλοι μου άντρες :) μμμ σκέτη γοητεία όλοι τους :) Ελπίζω να μην σταματήσω να τους γοητεύω και εγώ ποτέ :)

    5. χαχαχαχαχαχααχα "Οι άντρες δεν μπορεί να είναι μπάι, οι γυναίκες όμως ναι, γιατί? Γιατί πως αλλιώς θα εκπληρωθεί η φαντασίωση μου τριο με δυο γυναίκες???" Ρουα λεμεεεε Η αμφισεξουαλικότητα εμφανίζεται στον άνθρωπο ανεξαρτήτου φύλου

    Και εγώ το χαίρομαι σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε μένα ρε, πάς να βγεις στο σκάκι ; ΧΑΧΑΧΑ

    1) Το άρθρο μου προσπαθεί να αποδείξει ότι πολλές φορές η δηλούμενη "φιλία" από ένα άνδρα προς μία γυναίκα (ή αντιθέτως), μπορεί να υποκρύπτει ερωτική έλξη. Εξηγώ το γιατί και το πότε συμβαίνει αυτό.

    2) Για μένα η φιλία πρέπει να υπάρχει χωρίς προϋποθέσεις. "Είμαστε φίλοι διότι..." ΔΕΝ είναι φιλία. Σημαίνει ότι "είμαστε φίλοι γιατί δεν γίνεται αλλιως". Για τον α! ή β! λόγο. Είναι Φιλική Σχέση, όχι Φιλία.

    3) Γράφεις : " Η φιλία είναι έρωτας " . Δεν συμφωνώ. Η φιλία είναι ΑΓΑΠΗ. Είναι κάτι πολύ βαθύ, πολύ δυνατό αλλά χωρίς ερωτικό πάθος. Παράδςειγμα : αν είσαι γυναίκα, ο φίλος σου είναι σαν τον αδελφό σου. Μόνο που τον φίλο σου τον επιλέγεις. Τον αδελφό σου (καλό ή κακό) όχι.

    4) Ερωτας = Αγάπη + σεξουαλική έλξη + ερωτικό πάθος (εσύ άρχισες πρώτη τις εξισώσεις δεν φταίω ! χαχαχα )
    Αυτό είναι - για μένα - μία πρώτη ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ. Θες και το πιό - κατά τη γνώμη μου - σωστό ;
    Ότι έγραψες σαν εξίσωση του έρωτα και ότι έγραψα, και ότι έγραψαν μυριάδες άλλοι... μακακίες. Ο έρωτας, είναι ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ συναίσθημα. Όπως τον ορίζει, όπως τον νιώθει ο καθένας. Και μαγκιά μας !! :)
    Δεν μπαίνουν όλα σε κουτάκια με ταμπέλες, δεν είναι όλα συνταγές. ΕΥΤΥΧΩΣ !! Δεν είμαστε ρομπότ (ακόμα...)

    5) Λες : Την ένταση της δύναμης του έρωτα (γοητεία) μπορεί να την φτάσει στο απόγειο της μόνο μια δύναμη, ο θάνατος". Φρικαλέο αλλά αν το σκεφθείς... Δεν θα θυσίαζαν πολλοί π.χ. τη ζωή τους για να σώσουν τα παιδιά τους ; Και μη μου πεις ότι είμαστε ερωτευμένοι με τα παιδιά μας, έλεος ! χαχαχα

    6) Λες : " αν δύο φίλοι μπορεί ο ένας να πεθάνει για τον άλλον συγνώμη και όλας άλλα μπορούν να τα κάνουν οοοοολα "
    Όχι... έχουν υπάρξει φορές που κάποιος θα ήθελε να προσφέρει τη ζωή του για να ζήσει ένας φίλος του. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θέλει να τα κάνει όλα μαζί του. Π.Χ. Έχεις οικογένεια, έχεις παιδιά. Ο φίλος σου δεν έχει στον ήλιο μοίρα. Σας κάθεται η στραβή (δεν θα γράψω μυθιστόρημα για το πως) και πρέπει ο ένας να πεθάνει. Προσφέρεται να πεθάνει εκείνος. Γιατί θεωρεί ότι η ζωή σου είναι πιο πολύτιμη από τη ζωή του. Σωστά ή λάθος έτσι θεωρεί και αυτό τον κάνει να θυσιασθεί για σένα. Όχι ο έρωτας. Έχει συμβεί και σε μυθυστορήματα και σε ταινίες και - κυρίως - στην ζωή.

    Πάντως το να βάλεις τον θάνατο σαν "μιζούρα" για να μετράς την ένταση των συναισθημάτων... είναι κάπως υπερβολικό, ακραίο. Ναι σε ακραίες περιπτώσεις μπαίνει. Για τα παιδιά μας ίσως. Και όχι από όλους στην εποχή μας.
    Όχι ότι αν δεν προσφέρεις τη ζωή σου για κάποιον σημαίνει ότι δεν έχεις πραγματικά αισθήματα για αυτόν. Δεν το πιστευω αυτό.
    Ο άνθρωπος είναι ζώο και σαν ζώο είναι εγωϊστικό. Παρεπιπτόντως : και τα ζώα αγαπούν.

    7) Γράφεις : "Η αμφισεξουαλικότητα εμφανίζεται στον άνθρωπο ανεξαρτήτως φύλου." . Μέγα θέμα με πολλές απόψεις. Προσωπικά διαφωνώ. Αμφί μόνο οι γυναίκες. (αχ, εκείνο το μαιηλ που λέγαμε... :)

    Ωραία τα λέμε !
    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. :) Μήπως είναι και ρουα ματ δεν ξέρω από το την Επόμενη πρώτη μου παράγραφο στο παρακάτω σχόλιο.

    1. το άρθρο σου διαμελίζει την φιλία σε φιλικές σχέσεις από τον τίτλο. Εξετάζει τη σχέση άντρα με άντρα (ετερόφυλων και οι δύο) δέχεται ως μία και μοναδική φιλία αυτή των ετερόφυλων ανδρών και μάλιστα ως κερασάκι πετάει και τη "λασπούλα" του πως γυναίκα με γυναίκα (ετερόφυλες) δεν... ή άντε καλά μπορεί πολύ δύσκολα ! Είμαστε φίλοι ΔΙΟΤΙ είμαστε άντρες και δεν μπορούμε αλλιώς Αυτό λέει το άρθρο σου Ξαναδιάβασε το 2 της απάντησης σου. Είναι άραγε ρουα ματ? εσύ αποφασίζεις :)
    2. Συνεχίζω απλά με εξισώσεις.Το απλό εξάλλου είναι και το πιο δύσκολο
    Αγάπη = ζωή άλλα και ζωή = αγάπη Μιλάμε για την ανθρώπινη ζωή φυσικά. Το έθεσα από την αρχή όπου ο έρωτας δεν είναι απλώς για αναπαραγωγή και επιβίωση μόνο Είναι μια δύναμη έλξης το που πως κλπ κλπ το διαλέγει ο αναβάτης Έρωτας = Ζωή- Θάνατο Απλά γιατί αν βάζουμε παραμέτρους επιστρέφουμε στις σχέσεις

    3. έτσι και αλλιώς, μιλάμε για λέξεις αγνώστου ετύμου Ευτυχώς :) Η φιλία είναι γεμάτη πάθος, τελεία, χωρίς λέξεις που προσδιορίζουν. Να κάνουμε οργανόγραμμα για την φιλία, την ζωή, την αγάπη, τον έρωτα, τον θάνατο? Εγώ λέω όχι. Εσύ όμως σε αυτό το άρθρο λες ναι, να κάνουμε για να διαμελίσουμε τη φιλία σε φιλικές σχέσεις. Μαζί σου την διαμελίζουμε λοιπόν αλλά όταν σου λέω πως δύο άντρες (ετερόφιλοι) μπορούν κάτω από συγκεκριμένες φάσεις να κάνουν ερωτική πράξη, δεν το δέχεσαι ... και όμως είναι μια κίνηση που προβλέπεται στην Σκακιέρα της Ζωής χωρίς να σημαίνει πως ένας ή και οι δύο είναι ομοφυλόφιλοι. Απάντηση σου όχι, άλλα οι γυναίκες ναι!!!! γκρι στο σκάκι???
    4. Φιλία όπως είπα από την αρχή ορίζεται από την ειλικρίνεια και όχι από φύλα Εσύ αμφισβητείς την ειλικρίνεια φίλων αντρα-γυναίκα . Ουσιαστικά βάζεις κάτω την φιλία αμφισβητείς την πλατωνική(? ααα ναι αυτή που όρισε ο πλάτωνας γνωστός και ως πλατωνικός έρωτας ) τους αγάπη , την τεμαχίζεις και μετά την σκοτώνεις ή προσπαθείς αλλά δεν σε αφήνω γιατί πιστεύω στην φιλία. τελεία. δίχως διότι
    5. Ερωτευμένοι είναι σχέση. Όχι φυσικά Δαγκωτό ΟΧΙ με τα παιδιά μας. Γοητευμένοι όμως είμαστε, πάντα ότι και αν συμβεί Δίνουμε το θάνατο μας. Σπάμε το κοντέρ του πάθους για την ζωή του παιδιού μας
    6. Ολα μπορούν να τα κάνουν οι φίλοι και με ειλικρίνεια επιλέγουν τι θέλουν να κάνουν και αν ο ένας δεν συμφωνεί με τα θέλω του άλλου πάλι φίλοι μένουν γιατί αυτό σημαίνει φιλία ο σεβασμός στα θέλω του άλλου. (μίλα ρε Μαρία Γ. χαχαχα)

    Μετράω το θάνατο ως μεζούρα στη εξίσωση της ζωής. Μετράω το θάνατο στο συν του έρωτα(ένα πλήθος συν+αισθημάτων, αισθήματα= δύναμη, συν = έλξη) Στην κάθε υπέρβαση των αισθημάτων έναντι του θανάτου (μικρού ή μεγάλου ένα σωρό τύποι θανάτων) έχουμε την μαγιά (ή μαγεία) για την αρχή ενός νέου κύκλου.
    Μπορώ παρακαλώ να σώσω παρακαλώ την φιλία και ας χάσω την παρτίδα δεν πειράζει :)

    Ερώτηση (πλατωνική ευτυχώς) Μπορεί ένα ζευγάρι ερωτευμένων να είναι φίλοι?
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα (όταν θα ξυπνήσεις, υποθέτω κοιμάσαι τώρα
    Για να δούμε...
    στο 1 σου ...
    α) το άρθρο μου εξετάζει αν υπάρχει φιλία μεταξύ ενός άνδρα και μίας γυναίκας. Ετεροφύλων και οι δύο. ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.
    Γιατί ετεροφύλων ; Γιατί ετερόφυλοι είναι η μεγάλη πλειοψηφία των ανθρώπων. Ή κάνω λάθος ;
    Γιατί μεταξύ ενός άνδρα και μίας γυναίκας ; Γιατί αυτή τη σχέση ήθελα να εξετάσω. Είναι ένα θέμα ενδιαφέρον (ή όχι ;) που έχει από χρόνια οπαδούς και του ότι υπάρχει (κυρίως γυναίκες) και του ότι δεν υπάρχει (κυρίως άνδρες).
    β) Τότε γιατί μιλώ μέσα και για φιλία μεταξύ δύο ανδρών ; Σε ένα άρθρο που είναι για φιλία άνδρα-γυναίκας, έβαλα μια παρατήρηση. Για την σχέση μεταξύ δύο ανδρών. Σαν παράδειγμα φιλίας, αφού το άρθρο για την φιλία είναι. Γιατί φιλία μεταξύ δύο ανδρών υπάρχει. Όπως την ορίζω. Τα ξέρεις πια, με έχεις διαβάσει, μη τα ξαναλέω.
    γ) γιατί πετάω "λασπούλα" ότι σχέση δύο γυναικών δεν υπάρχει ; Δεν λέω ότι δεν υπάρχει, λέω ότι είναι πολύ δύσκολη. Πιο εύκολα γίνονται φίλοι δύο άνδρες παρά δυό γυναίκες. ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ή ΟΧΙ ; Μιλάω για ουσιαστική φιλία, όχι φιλικές σχέσεις. Μιλώβ εντίμως, αυτό το άρθρο το πρωτοανέβασα στο παλιό μου μπλογκ το 2010 περίπου. Μετά το ανέβασα στο Facebook που ήμουν από το 2013 περίπου μέχρι πριν λίγους μήνες. Το ανέβασα μάλιστα στο Facebook ΔΥΟ φορές. Ενστάσεις από άνδρα δεν είχα ποτέ !! Μα ποτέ !! Σε ότι έγραψα. Μόνο συμφωνούσαν. Ενστάσεις από γυναίκες είχα αρκετές. Ξέρεις σε ποιο σημείο ΜΟΝΟ διαφώνησαν ; Μου έλεγαν ότι εκείνες έχουν φίλους, ότι υπάρχει φιλία άνδρα γυναίκας. ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΦΩΝΙΑ !!! ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ !!! ΚΑΜΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕ ΟΤΙ ΦΙΛΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ. ΕΙΣΑΙ Η ΠΡΩΤΗ !!!
    Για να μη παρεξηγηθώ : επαναλαμβάνω μιλώ για δυνατή φιλία, ανιδιοτελή, άνευ προϋποθέσεων. Υπάρχει και μεταξύ δύο γυναικών, το γράφω, αλλά "φυτρώνει" δυσκολότερα. Τη γνωμη μου λέω. Και σου είπα και πίστεψε το και τι απαντήσεις παίρνω επί χρόνια.
    δ) Δε λέω "είμαστε φίλοι γιατί δε γίνεται αλλιώς. Λέω ότι αν αρχίσουν τα "αν" και οι προϋποθέσεις δεν μιλάμε για φιλία. Μιλάμε (το πολύ) για μία φιλική σχέση. Μια χαρά (μπορεί να) είναι, φιλία δεν είναι.

    στο 2 σου... Δεν μιλάς για φιλία ! Έχεις ανοίξει και άλλη σκακιέρα, και παίζεις ταυτόχρονα και εκεί. Μιλάς για Έρωτα, Ζωή, Θάνατο, επιβίωση κ.λ.π. Πολύ ενδιαφέροντα θέματα, πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις σου (ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΤΟ ΛΕΩ !), αλλά μιλάμε για φιλία. Αν το "ανοίξουμε" το θέμα, θα απεραντολογούμε μέχρι τη δευτέρα παρουσία....

    Θα συνεχίσω όταν γυρίσω... Εχουμε ΠΟΛΛΑΑΑΑ να πούμε και το λατρεύω !! :) Και δεν τσακωνόμαστε έτσι ; Μιλάμε, σαν να είμαστε πάρεούλα και να πίναμε κάτι. Δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνούμε σε όλα... Απόλυτη συμφωνία μόνο στα νεκροταφεια υπάρχει. Εκθέτω τις απόψεις μου. Δεν πάω να σε πείσω ντε και καλά.

    Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συνεχίζουμε...
    1) Λες "Η φιλία είναι γεμάτη πάθος". Γνώμη σου Μαράκι μου. Σεβαστή η γνώμη σου. Απλώς δεν συμφωνώ. Για μένα είναι ένα το κυρίαρχο συναίσθημα στη φιλία : η αγάπη. Τα άλλα όπως π.χ. θυσία, αλληλεγγύη, έντονη παρουσία στη ζωή του άλλου στα καλά και στα κακά, όταν σε χρειάζεται να είσαι δίπλα του, να γελάς και να κλαίς μαζί του, να προσπαθείς να τον βοηθησεις, να θυσιάζεις τα σχέδια σου και την βολή σου για να βοηθήσεις, να του λες την διαφορετική σου γνώμη για ένα θέμα, γιατί ο φίλος ΔΕΝ είναι για να είναι πάντα ευχάριστος.... όλα αυτά και πολλά άλλα είναι παραπόταμοι του ενός και μοναδικόύ ποταμού : αγάπη. Όχι έρωτας, όχι πάθος. Αγάπη.

    2) ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν χρειάζεται οργανόγραμμα για τη φιλία. Για κανένα συναίσθημα δεν χρειάζεται. Εγώ δεν στο έγραψα ; Είπα σε προηγούμενη απάντηση : "δεν μπαίνουν όλα τα πράγματα σε κουτάκια με ταμπέλες, δεν είναι όλα συνταγές. ΕΥΤΥΧΩΣ !! Δεν είμαστε ρομπότ (ακόμα...)" Για τα αισθήματα το έγραψα, τα ίδια με άλλα λόγια λέμε εδώ.

    3) ΔΕΝ διαμελίζω τη φιλία σε είδη φιλικών σχέσεων. Οι φιλικές σχέσεις είναι ...φιλικές σχέσεις. Δεν είναι φιλία. Άλλο πράγμα και καταλαβαίνεις τη διαφορά. Φιλικές σχέσεις μπορείς να έχεις με συναδέλφους, με συγγενείς, με γείτονες κ.λ.π. Με ελάχιστους από αυτούς μπορεί να υπάρχει φιλία.

    4) Μου γράφεις ότι δεν δέχομαι ότι δύο ετερόφυλοι άνδρες μπορούν να κανουν έρωτα, ενώ για δύο γυναίκες το δεχομαι. Σωστά τα λες. Σου είπα, στη συνέχεια θα σου απαντήσω για αυτό. Δεν το ξεχνώ. Είναι βέλος στην φαρέτρα μου !! χεχεχε

    5) Κάπου με τα Πλατωνικά μπερδεύτηκα. Πήρα και τον "μεγάλο" (τον Πλάτωνα ντε !) στο κινητό, με μπέρδεψε περισσότερο ! :) Πλατωνική σχέση σημαίνει "χωρίς σεξ". ΟΚ... Μέχρι εκεί, όλοι συμφωνούμε... Αυτό όμως μπορεί να συμβαίνει για πολλούς λόγους. Μπορείς να πείς ότι με τον μπαμπά σου, την αδελφή σου, το παιδί σου η σχέση είναι Πλατωνική ; Ή αναφέρεται μόνο σε ένα είδος έρωτα που δεν έχει ολοκληρωθεί ή έχει πάρει καθαρά πνευματική μορφή ; ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ !! Μέγα θέμα, αγαπημένο για συζητήσεις φιλοσόφων επί αιώνες ! Μέγα θέμα ο έρωτας, μας πάει αλλού, μη φύγουμε από τη φιλία είπαμε...

    6) Παράδειγμα : Σε πάει ο Μπάμπης. Λιώνει. Εσύ δεν τον πας ερωτικά, είσαι "ντεκαβλέ" :) μαζί του. Σου λέει πως αισθάνεται για σένα. Του λες πως αισθάνεσαι εσύ. Αγαπιόσαστε, ξερενόσαστε από μικρά. Άρα ; Η σχέση σας κόβεται ή μένει μία όμορφη, ζεστή φιλική σχέση. Πάντως ΦΙΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ !! Να τη φέσω την φιλία που εκείνος σε βλέπει και λιώνει, θέλει να σε βάλει κάτω να σε κάνει να πεις τον Δεσπότη Παναγιώτη, και δεν το κάνει γιατί δεν θέλεις εσύ. Το ίδιο και αν τον πας εσύ ερωτικά αλλά δεν σε πάει εκείνος. Εξ ού και το γνωστό τυπωμένο κάποτε στα μπλουζάκια "Όχι σεξ, μόνο φίλοι".

    Έχει κι άλλο (μου έβαλε όριο λέξεων, το σπάω σε δύο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή






  14. Συνέχεια από πριν :

    Και τώρα μερικά έξτρα για να κλείσω το θέμα... Bonus που λένε...

    7) Άκου... ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΧΩ. Από το Γυμνάσιο. Συμπτωματικό ; Ξέρεις τι λέμε τώρα ; Αν είχαμε γνωριστεί μεγάλοι ίσως δεν γινόμαστε φίλοι. Όταν ξέρεις κάποιον από μικρό, έχεις μάθει και τα ελαττώματα του. Τα ανέχεσαι, τα συγχωρείς, ξέρεις να τα αντιμετωπίζεις. Αν τον γνωρίσεις σε μεγάλη ηλικία, είσαι πιο δύσκολος, είσαι λιγότερο ανεκτικός. Εχεις αλλάξει, έχεις βαρύνει, σε έχει παραξενέψει η ηλικία. Δύσκολα κάνεις φίλους. Όχι αδύνατον αλλά δύσκολο.

    8) Πότε δύο ανθρωποι ταιρίάζουν ; φιλικά ή ερωτικά, σε κάθε είδους σχέση ; Όταν ταιριάζουν τα ελατώματα τους ! Όταν επίσης ο ένας αντέχει τα ελαττώματα του άλλου. Το να ταιριάξουν τα προτερήματα τους (αυτά που θεωρούν προτερήματα) είναι εύκολο. Το να ανέχεσαι τα ελαττώματα του άλλου είναι το δύσκολο. Εκεί κρίνονται οι σχέσεις... Όποιου είδους.

    9) ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ : Γιατί τα έγραψα όλα αυτά ; Εννοώ το άρθρο, χρόνια γραμμένο. Αγαπημένο θέμα συζήτησης μου. Δες παραπάνω την πρώτη μου απάντηση σε σχόλιο σε αυτό το άρθρο. Παραπάνω είναι, η απάντηση μου (η πρώτη) στο σχόλιο του Γιάννη Πητ. Θα καταλάβεις πολλά για μένα...

    Αυτή είναι η γνώμη μου Μάνια μου γλυκειά και λατρευτή. ΔΕΝ πάω να στην επιβάλλω, σέβομαι τη δικιά σου αλλά αυτά πιστεύω. Είπαμε. Δεν πάω να σε πείσω, δεν πας (ελπίζω) να με πείσεις. Δεν μονομαχούμε για να ανακηρύξουμε νικητή, δεν προσπαθούμε να βρούμε τον σωστό ανάμεσα μας. Κουβέντα κάνουμε.

    Φιλιάααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΑΝ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ :

    Μου είπες ότι κατηγοριοποιώ μερικά πράγματα. Να ξεκαθαρίσω κάτι για να μη βγάλεις λάθος συμπεράσματα. Κάνουμε μία κουβέντα πάνω σε ένα θέμα. Μου λές επιχειρήματα διάφορα. Τα σκέφτομαι, τα αναλύω, αν διαφωνώ προσπαθώ να σου εξηγήσω πως τα βλέπω εγώ τα πράγματα (πάνω σε όσα είπες).
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΖΩΗ ΜΟΥ !! ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !! Αλοίμονο αν για το κάθε συναίσθημα που είχα νιώσει ή νιώθω κάνω τέτοιες αναλύσεις. Την ζωή την ζώ. Κάνοντας ίσια, κάνοντας λάθη, την ζω. Απολαμβάνω, χαίρομαι, λυπάμαι, κλαίω, μένω αδιάφορος, ανάλογα με την περίπτωση.
    Πότε εμφανίζω αυτή την αναλυτική σκέψη ; Όταν συζητώ, όταν επιχειρηματολογώ. Τότε ναι, θα με δεις και κατηγορίες να βάζω (ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ !), και ταμπέλες να βάζω. Εχω ,πιστεύω, συγκροτημένη σκέψη, τα βάζω κάτω και επιχειρηματολογώ. Γράφοντας ή μιλώντας.
    Στη ζωή... αλοίμονο είμαι περισσότερο από ότι θα ήθελα αυθόρμητος. Για αυτό έκανα και κάνω αρκετά λάθη που δεν θα έπρεπε να είχα κάνει. "Δεν τα περνάω όλα στο κομπιούτερ" που λένε. Δεν κάνω αναλύσεις σε κάθε τι όταν το αντιμετωπίζω. Όχι8 εκείνη την ώρα. Ζω τη στιγμή αρκετές φορές και δεν μου βγαίνει πάντα σε καλό αυτό.
    Ενώ όταν το συζητώ ή το γράφω, τότε τα βάζω στο μικροσκόπιο του όποιου μυαλού διαθέτω.
    Αυτά...
    Φιλάκια πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή