Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

Μια ταινία για παιδιά (Κωμικό διήγημα)


Διαδραματίζεται στην εποχή που ακόμα τα περισσότερα video club είχαν κίνηση. Νοίκιαζαν από περιπέτειες και οικογενειακά, μέχρι τσόντες. Δεν είχε έρθει ακόμα η εποχή του «κατεβάζω τσάμπα από το Ιντερνέτ» ή του «έχω Νetflix για να βλέπω τις ταινίες και τις σειρές που θέλω».
Για τους νεότερους που δεν έχουν μεγαλώσει με τα κλασσικά παραμύθια που μεγαλώσαμε εμείς : Γίνονται αναφορές στο "Η Χιονάτη και οι 7 νάνοι", "Ο παπουτσωμένος γάτος", "Η κοκκινοσκουφίτσα" και στην παιδική ταινία "τα 101 σκυλιά της Δαλματίας" .

Ο Τάκης κόντευε να φτάσει σπίτι του όταν έπεσε πάνω στον Μιχάλη. Παλιός του συμμαθητής ο Μιχάλης, έμεναν στην ίδια πολυκατοικία. Ο Τάκης ήταν μεγάλο πειραχτήρι, ο καλόκαρδος και απονήρευτος Μιχάλης ήταν στόχος του από τότε που πήγαιναν σχολείο.

«Γεια σου, Μιχαλάκη, τι κάνεις; Βιαστικό σε βλέπω...»

«Γεια σου, Τάκη. Καλά είμαι.... Να ο γιός μου, θέλει μια δυο βιντεοταινίες και λέω να πεταχτώ μέχρι το βίντεο κλαμπ. Δε τρώει το άτιμο αν δε δει παραμύθι...»

«Από τα πέντε του σας έστρωσε βλέπω... Μπράβο ο Γιαννάκης... Και γιατί δεν πας στο καινούργιο βίντεο κλαμπ που άνοιξε πιο κάτω; Μόλις στρίψεις στην άλλη γωνία... Στο 53, στον δεύτερο όροφο... Δεν έχει ανοίξει ακόμα επίσημα, οπότε μη περιμένεις ταμπέλες και τέτοια... Φίλος μου το έχει... Ο Σάκης... Θα του πεις ότι έρχεσαι από εμένα... Ειδικεύεται στις παιδικές ταινίες, ό,τι κυκλοφορήσει την άλλη μέρα το έχει... Θα σου κάνει και καλή τιμή...»

«Κοίτα Τάκη... ο γιος μου... δεν του παίρνουμε πολύ αυτά τα μοντέρνα τα παιδικά. Όλο τέρατα κι υπεράνθρωπους θέλει... Προτιμούμε να του αγοράζουμε τα κλασικά παραμύθια, σαν αυτά που βλέπαμε εμείς... Βλέπει και τα άλλα, τα ακούει από παιδιά της ηλικίας του και μας τα ζητά. Αλλά όσο μπορούμε να του δίνουμε κλασικά...»

«Σε καταλαβαίνω, βρε Μιχάλη. Με τι μεγαλώσαμε όλοι; Αυτός ο Σάκης που σου λέω, έχει πολλά σαν αυτά που λες... ένας λόγος παραπάνω να πας εκεί...»

«Έτσι ε; Να πάω τότε... Σάκη τον είπες έτσι;»

«Ναι! Μόλις βγεις από το ασανσέρ, φάτσα απέναντι. Χτύπα το κουδούνι, «Σάκης» λέει... Και να πεις ότι είσαι από εμένα. Μη το ξεχάσεις... Πες του με τρόπο ότι θέλεις τις σπέσιαλ ταινίες, τις καινούργιες... Κλείσε του το μάτι για να καταλάβει... Μη σου δώσει τίποτα παλιές, κακογραμμένες που δε βλέπονται... Να ευχαριστηθεί το παιδί...»

«Τάκη μου, με σώζεις... Μόλις στρίψω στην άλλη γωνία, στο 53, δεύτερος όροφος... Τρέχω... Σ’ ευχαριστώ!»

Ο Μιχάλης απομακρύνεται βιαστικά. Ο Τάκης τον κοιτά χαμογελώντας σαρδόνια και τρίβει τα χέρια του.

Ο Μιχάλης βρήκε εύκολα το βίντεο κλαμπ που του είπε ο γείτονας του. Η πόρτα ήταν μισάνοιχτη έτσι μπήκε μέσα.

«Καλημέρα σας... είστε ο κύριος Σάκης, έτσι;»

«Ναι...»

«Ξέρετε, με έστειλε ο Τάκης... Μου είπε ότι έχετε από τις σπέσιαλ ταινίες, τις καινούργιες...» Λέγοντας αυτά του έκλεισε το μάτι με νόημα και κοίταξε γύρω του. Είδε ένα δωμάτιο με ένα μεγάλο ξύλινο γκισέ, 2 καρέκλες δίπλα σε ένα τραπεζάκι και δυο πόρτες κλειστές.

«Σ’ έστειλε ο Τάκης, ε;» είπε ο Σάκης πηγαίνοντας πίσω από το γκισέ «καλός πελάτης... Λοιπόν, από όλα έχω... Ποια θέλεις;»

«Nα αυτή με τους επτά νάνους...»

«Με επτά νάνους; Με νάνους έχω μερικές... αλλά με επτά μαζί... δεν μου θυμίζει τίποτα... για πες μου λίγο την υπόθεση...»

«Να είναι αυτή, στο παλάτι... που πάνε να την φάνε και γλυτώνει... και πάει με εφτά νάνους....»

«Πάει και με τους εφτά; Τι λες, ρε φίλε, και έλεγα πως τα έχω δει όλα... Αλλά θα μου πεις, όπως τη βρίσκει ο καθένας... Μου λες και για παλάτια... και ότι πάνε να την φάνε... θα ‘χει και υποθεσούλα έτσι; και ακριβά σκηνικά... Πώς μου ξέφυγε... Πώς είπες πως την έλεγαν την τύπισσα;»

«Δε θυμάμαι καλά, κάτι με χιόνι ήταν...»

«Με χιόνι...» κοίταξε λίγο τις ταινίες που ήταν πίσω από το γκισέ, σε ράφια, χωρίς να φαίνονται από τον Μιχάλη.

«Ρε μπα και θες το "Μπρούμυτα στο χιόνι"; Φοβερή ταινία... αλλά δεν έχει παλάτια, ούτε νάνους...»

«Δεν έχει ε;» είπε ο Μιχάλης απογοητευμένος.

«Όχι αυτή δεν έχει... Και εσύ είσαι και μυστήριος, δε σου φτάνει να’ χει ένα νάνο, θέλεις εφτά...»

«Ναι, οπωσδήποτε! (προσπαθεί να του εξηγήσει). Είναι αυτή με τους εφτά νάνους... Είχε και μια μητριά που την είχε στριμώξει άγρια...»

«A, την είχε στριμώξει και η μητριά... παίζουν και τέτοιες καταστάσεις...» (ξανακοιτά προς τις αθέατες ταινίες).

«Καλά με τέτοιες φάσεις έχω μπόλικες... Αλλά οι νάνοι με μπερδεύουν... Άκου με εφτά... Δε μου λες... με το "Δυο νάνοι και εγώ" δεν βολεύεσαι; με παραπάνω νάνους δεν έχω...»

«Ε, αφού είναι με εφτά... Παζάρια με τους νάνους θα κάνουμε; Τέλος πάντων, δώσε μου την άλλη, αυτή με τον γάτο...»

«Με το γάτο; Πάλι με μπερδεύεις... Μπας και λες για τις "τρυφερές γατούλες"; Φοβερή ταινία... (κοιτά προς τις ταινίες). Α ναι, έχω και το 
"Να πώς έσκισα την γάτα..."Ελληνικό, λίγο παλιό αλλά κλασικό στο είδος του...»

«Όχι, με γάτο είναι... Με ένα γάτο που φορούσε μπότες...»

«Γάτος με μπότες; Κοίτα προχωρημενιές... Να δω εκεί που έχω μπότες και μαστίγια, αλλά με γάτο... Δε νομίζω... Για να δω... Μπα... το "Πάτησέ με, με την μπότα σου" σου κάνει ;» ρώτησε κοιτώντας τον Μιχάλη με ελπίδα.

«Παίζει γάτος;»

«’Οχι, ρε φίλε, μια Γερμανίδα δίμετρη παίζει, δε σου κάνει; Φοράει και μπότες!»

«Δεν θέλω Γερμανίδα με μπότες! Γάτο με μπότες θέλω».

«Δεν έχω!» είπε ο Σάκης εκνευρισμένος. «Άλλο!»

«Κάτι σε κλασσικό... αυτό με την κοπέλα στο δάσος; Που φορούσε κόκκινα...»

«Τώρα είσαι σωστός!» είπε με αναπτερωμένο ηθικό ο Σάκης. «Με κόκκινα εσώρουχα ένα σωρό! Είπα και εγώ... Με φάση στο δάσος... θα βρω, δε μπορεί. Το "φόρα κόκκινα κι έρχομαι" το έχω δώσει. Μισό να ψάξω, πρέπει να έχω κι άλλα...» ...

«Μην ψάχνεις ακόμα! Δε μίλησα για κόκκινα εσώρουχα, για όνομα! Κόκκινη κουκούλα φόραγε!»

«Κόκκινη κουκούλα; Αυτοί με τις κουκούλες πλακώνονται με τα ΜΑΤ στις πορείες, αν και για κόκκινες κουκούλες δεν έχω ακούσει να πω την αλήθεια... Τι δουλειά έχουν στο δάσος; Κόκκινες κουκούλες, δάσος... Βρε μπας και είναι σατανιστές; Ή μήπως βαμπίρ; Έχω το "δαγκωνιά στο μπούτι"... Δεν προλαβαίνω να την δίνω...»

«Δε θέλω τέτοια. Θέλω με μία κοπέλα στο δάσος που φορούσε κόκκινη κουκούλα και συνάντησε ένα λύκο πηγαίνοντας στη γιαγιά της. Και πάει ο λύκος στη γιαγιά της, πριν την κοπέλα. Όταν έρχεται η κοπέλα τον βρίσκει στο κρεβάτι... Να σου πω όλη την ιστορία;»

«Δε χρειάζεται... δεν έχω τέτοιο πράμα... Λύκος με γιαγιά... Κοίτα, ρε, βίτσια που έχει ο κόσμος... Και έλεγα ότι τα έχω δει όλα... Δε μου λες...» συνέχισε λίγο εκνευρισμένος «έχω με σκύλους, ενδιαφέρεσαι;»

«Α όχι. Τα "101 σκυλιά” τα έχει δει!»

«Τα 101 σκυλιά...» επανέλαβε ο Σάκης αγριεμένος... «Υπάρχει ταινία με 101 σκυλιά... και την έχει δει...» επανέλαβε βγάζοντας μία μαγκούρα από το γκισέ. «Ποιοοοός την έχει δει;»

«O γιός μου! Κάτι με σκυλιά από τη Δαλματία είναι. Μα τι κάνετε...»

«Αααα μάλιστα.... Ταινία με 101 σκυλιά και μάλιστα ράτσας! Και την έχει δει ο γιος σου....» είπε ο Σάκης βγαίνοντας από τον γκισέ απειλητικά κραδαίνοντας την μαγκούρα. «Τώρα τα ρίχνουμε και στα παιδιά.... Έξω ρε! Έξω, που θα κάνεις πλάκα εσύ σε μένα...»

«Μα τι λέτε;» είπε ο Μιχάλης οπισθοχωρώντας προς την πόρτα. «Tι πάθατε;»

«Φύγε ρε. Φύγε ρε που θα μου πεις ότι υπάρχει ταινία με 101 σκυλιά.... Και ότι τη έχει δει ο γιός σου! Εγώ, ρε, έχω δει όχι μόνο ό,τι τσόντα έχει γυριστεί, αλλά και αυτές που σκέφτονται να γυρίσουνε! Φύγε μη σε στείλω αδιάβαστο. Έξω είπα ! Ανώμαλε !»

ΤΕΛΟΣ

Για επιστροφή στο μενού διηγημάτων από βιβλία πατείστε εδώ

Για επιστροφή στο βασικό μενού πατείστε εδώ

14 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα Γιώργο!!! έχω πέσει απ την καρέκλα!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα τι έγραψες βρε φίλε χαχαχαχαχαχαχαχ
    Καλά αν μαζέψω τις ατάκες στους διαλόγους με τον Σάκη θα γελάω ...μήνες.

    «Δεν θέλω Γερμανίδα με μπότες! Γάτο με μπότες θέλω». χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα γράφεις λέμε χαχχαχαχαχα
    Αλλά και με τα .....101 σκυλιά ; πωπωπωπωπω διαστροφή ρε γαμώτο.

    Να είσαι καλά ρε Γιώργο, μας έφτιαξες το κέφι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που το διασκέδασες Γιάννη.
    Και εγώ διασκέδαζα όταν το έγραφα.
    Να είσαι καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλήθεια είναι πως σε τίτλους βιντεοταινιών πορνό έχω δει όλα τα παραμύθια εκτός από τα 101, οπότε άσχετος και ο Σάκης χαχαχα Και Σάκης και ο Μιχάλης, χαζούλιδες :) Τέλιος συνδιασμός για μια συζήτηση "γειιια σας"
    Πολύ καλή συνταγή αυτή, εννοώ να αναφέρονται δύο άτομα με τις ίδιες λέξεις σε διαφορετικά θέματα και να συμφωνούν άριστα. Ο διάλογος για τον "τρίτο" γίνεται απολαυστικός! Θέλει προσοχή στον χρόνο, το σημαντικό όμως θέλει πολύ δυνατή ανατροπή στο τέλος.
    Καλογραμμένο, με αρκετά αθώα γραφή που παίζει με την πονηρή σκέψη του αναγνώστη. Προβλέψιμος λίγο ο διάλογος ιδιαίτερα μετά την εισαγωγή και εμένα προσωπικά μου γεννήθηκε η επιθυμία να τσακίσω τον Τάκη τον εξυπνάκια!
    Σε φιλώ καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφέρουσες κάποιες παρατηρήσεις σου, σηκώνουν συζήτηση.
      Σε ένα κωμικό διήγημα θα έλεγα ότι πράγματι η ανατροπή δίνει άλλη γεύση αλλά δεν την θεωρώ υποχρεωτική.
      Εξ άλλου, ασχέτως αν είναι προβλέψιμη η όχι, η ανατροπή κατά κάποιο τρόπο υπάρχει.
      Γνώμη μου όλα αυτά, την θέλω την ειλικρινή κριτική και έτσι με χαρά δέχθηκα τη δική σου.
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη, να είσαι καλά !!

      Διαγραφή
  4. Μώρ' τι χαϊβάνι αυτός ο Μιχάλης, βρε παιδί μου. Κοτζάμου άντρας έγινε και παραμένει ακόμα χάφτας σε ό,τι του πει ο Τάκης. Ε, λοιπόν, και πολύ καλά έπαθε, αν με ρωτάς. χαχα

    Ωραία τα μπουρδούκλωσες, Γιώργο. Μας έκανες και χαμογελάσαμε με τον αφελή Μιχάλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να είσαι καλά Λυσίπη μου !
    Χαίρομαι που το διασκέδασες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετική η βόλτα στο βιντεοκλάμπ, για φαντάσου τώρα να μην έπαιρνε χαμπάρι και να νοίκιαζε για το αγοράκι του μια απ΄αυτές τις ταινίες, απαπαπα!
    Έξυπνη ιστορία που πραγματικά βγάζει γέλιο και θέλουμε να γελάμε, γι αυτό και σ' ευχαριστούμε Γιώργο!
    Τα χαμογελαστά ΑΦιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να είσαι καλά μαγισσούλα, χαίρομαι που το διασκέδασες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχα...που τον έστειλε τον άνθρωπο!
    Δεν έχει τον Θεό του ο Τάκης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε !
      Ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο.

      Διαγραφή
  9. Καλά να μην ξέρουν την Κοκκινοσκουφίτσα; Και τον παπουτσωμένο; Τι να σου πω κι εσένα που έκανες διαλόγους που παραπέμπουν και σε παραμύθια και σε τσόντες!! Έξυπνο. Χαμογέλασα πολύ διαβάζοντας και τον Τάκη όταν τον δεις στείλτο μου. Θα τον περιποιηθώ (όχι εκεί που πάει ο νους του Σάκη, ναι;)
    Σκέψου να έπαιρνε καμιά ταινία να την έβαζε στον μικρό του γιο...πω πω πω τώρα αγριεύτηκα!
    Ωραίο τα παραμύθι σου για μεγάλους, αλλά και ο Μιχάλης πολύ αγαθιάρης βρε παιδί μου!!!
    Μπράβο Γιώργο
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμ, αν ήξεραν την Κοκκινοσκουφίτσα και τον Παπουτσωμένο γάτο Άννα μου, πως θα γράφονταν οι ατάκες για το ευθυμογράφημα ;
    Είχα βάλει αρχικά και την σταχτοπούτα, αλλά την έκοψα, μάκραινε πολύ το στόρυ.
    Χαίρομαι που σου άρεσε. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γέλασα πολύ με τους απίστευτους διαλόγους και το χαϊβάνι το Μιχάλη, που αν κάποια από τις ταινίες που ζητούσε την είχε ο Σάκης, (σε version πορνό) θα "μόρφωνε" το πεντάχρονο ή μάλλον θα το "παραμόρφωνε"!!!
    Κι ο Τάκης, αθεόφοβος όμως!! Έθεσε σε κίνδυνο και το μικρό παιδί για να κάνει την πλάκα του!
    Καλό ξημέρωμα Γιώργο, απόλαυσα την ιστορία σου!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαίρομαι που διασκέδασες με το διήγημα μου Μαρίνα.
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Να είσαι καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή