Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Το βίντεο από την παρουσίαση του τρίτου μου βιβλίου πέρισυ τον Οκτώβριο (10/2018).

Η παρουσίαση του τρίτου μου βιβλίου ("Η σκάλα στο πηγάδι", συλλογή 20 διηγημάτων) έγινε τον περασμένο Οκτώβριο στον εκθεσιακό χώρο των εκδόσεων Όστρια (Χέϋδεν 3, Αθήνα). Όπως έχω αναφέρει κι αλλού είναι 20 ανεξάρτητα μεταξύ τους διηγήματα, διαφόρων ειδών. Κοινωνικά, Αστυνομικά, Κωμικά, Φαντασίας, Συναισθηματικά, Θρίλερ κ.λ.π. 
Τα διηγήματα μου τα παρουσίασαν δύο καλές μου φίλες : η γνωστή ηθοποιός Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους και η γνωστή ποιήτρια - και φίλη σε αυτή την μπλογγοπαρέα - Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου. 
Την επιμέλεια της παρουσίασης (βιντεοσκόπηση κ.λ.π.) ανέλαβε η ομάδα Bookia. 
Αν θέλετε να διαβάσετε τρία από τα απόσπασματα που διάβασαν η Άννα και η Σταυρούλα, τα έχω ήδη ανεβάσει στο μπλογκ μου. Μπορείτε να τα διαβάσετε πατώντας >>> εδώ. 
Το βίντεο της παρουσίασης ήταν μεγάλο για μία ανάρτηση, αναγκάστηκα να το κόψω σε 4 κομμάτια των 8 λεπτών. 
Όσοι και όσες θέλετε να ακούσετε και εμένα να μιλώ για το βιβλίο μου και τις δύο φίλες μου να πάρουσιάζουν χαρακτηριστικά αποσπάσματα από διηγήματα μου, εδώ έχετε την ευκαιρία. 
Προσέξτε με τι επιτυχία η Άννα και η Σταυρούλα χρωματίζουν την φωνή τους και τα κείμενα μου. Τα "παίζουν" και τα ανεβάζουν !  Τις ευχαριστώ ακόμα μία φορά !! 

                                                                    Μέρος 1ο



Μέρος 2ο




Μέρος 3ο



Μέρος 4ο






Για επιστροφή στο βασικό μενου πατειστε εδώ






25 σχόλια:

  1. Για δες τώρα Γιώργο πόσο ζωντανά παρακολουθεί κανείς τόσο εσένα όσο και τις δύο υπέροχες Κυρίες δίπλα σου. Έτσι μας φέρνει όλο αυτό κοντά. Να σε γνωρίσουμε, να σε νιώσουμε οικείο, ένα κομμάτι της καθημερινότητάς μας.
    Ειλικρινά το χάρηκα όλο αυτό να το ξέρεις.
    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ Γιάννη που το είδες και για αυτά που γράφεις.
    Πράγματι ήταν υπέροχες !
    Χαίρομαι που το χάρηκες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου, μια μικρή τεχνική παρατήρηση. Για να φαίνεται ενσωματωμένη η απάντησή σου στο σχόλιο που απαντάς, προτείνω να πατάς "Απάντηση" κάτω ακριβώς από το σχόλιο του αναγνώστη σου, για να ανοίγει το πλαίσιο της γραφής.
      Το λέω για δική σου διευκολυνση φίλε μου.
      Καλησπέρα.

      Διαγραφή
    2. Αυτό εννοείς υποθέτω Γιάννη. Ναι, εξυπηρετεί !
      Εξελίσσεσαι σε ένα χρήσιμο και πολύ καλό διαδικτυακό φίλο !
      Σε ευχαριστώ πολύ !!
      Να είσαι καλά !

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσουν οι παρουσιάσεις βιβλίων ειδικά όταν είναι φίλων από το διαδίκτυο, πρώτα γατί βάζω ένα όνομα σ' ένα πρόσωπο που έχω "γνωρίσει" μόνο μέσα από το blog του και τα σχόλια του στο δικό μου blog και δεύτερο γιατί και η Άννα Μαρία και η Σταυρούλα εδώ, μου είναι πολύ αγαπητές!
    Τα αποσπάσματα που διάλεξες να διαβαστούν, μου έδωσαν μια πολύ σαφή εικόνα του τρόπου που γράφεις και μελλοντικά θα εξακολουθήσω να σε διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον!

    Μπράβο Γιώργο μου και στο επόμενο ελπίζω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Μαγισσούλα μου !
      Αμοιβαία τα αισθήματα, που λέει και το τραγουδι.
      Από παλιά, μπορεί λίγο βρισκόμαστε αλλά πολύ εκτιμά ο ένας τον άλλο !
      Μέσα από τα ειλικρινή σχόλια μου εκφράζω και εγώ την εκτίμηση μου αυτή.
      Να είσαι καλά !

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Στεφανία. Σε φιλώ πολύ 💗

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Γιώργο! Πολύ ευχαριστήθηκα την παρουσίαση, που με έκανε να θέλω να κρατήσω το βιβλίο στα χέρια μου, να το μυρίσω, να το ξεφυλλίσω και μετά να το διαβάσω... Η Σταυρούλα μας και η Άννα Μαρία εξαιρετικές στο διάβασμα των αποσπασμάτων, τις απόλαυσα!
    Και στο επόμενο με υγεία!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα, καλή μου φίλη (κι αν βιάζομαι να σε αποκαλώ έτσι, έτσι σε νιώθω),
      Από τα λόγια σου να συμπεράνω ότι και εσύ νοσταλγείς κάπως τον κλασσικό τρόπο ανάγνωσης ;
      Αν δεν πέφτω έξω, είμαστε μαζί στο club των ρομαντικών, της παλιάς σχολής ανάγνωσης !
      Χαίρομαι που σου άρεσε η παρουσίαση. Πράγματι η Σταυρούλα και η Άννα Μαρία (που την ξέρω από μικρή, με τον πατέρα της είμαστε φίλοι πολλά χρόνια) ήταν εξαιρετικές. Χρώματισαν και ζωντάνεψαν τα αποσπάσματα που διάβασαν.
      Όσο για τα επόμενα... έρχονται. Φέτος ευελπιστώ, αν είμαι καλά, να δώσω το επόμενο (μυθιστόρημα αυτή τη φορά) για έκδοση. Και έρχονται κι άλλα. Μέγα πάθος το γράψιμο, να είμαστε καλά και θα βγουν και άλλα !
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου !

      Διαγραφή
    2. Έλιωσα στο μας.. σε φιλώ πολύ, Μαρινάκι μου 💗

      Διαγραφή
  5. Τα βιντεάκια από παρουσιάσεις φίλων μπλόγκερ, που δεν έχει έρθει η συνάντηση δια ζώσης, είναι το κάτι άλλο. Δεν υπάρχει αυτή η στιγμή που η εικόνα που 'χεις σχηματίσει για τον άλλο ντύνεται με την κίνηση και την αύρα που δεν προσφέρουν ούτε κατά διάνοια οι στατικές εικόνες (aka φωτογραφίες). Σ' ευχαριστούμε για τα βιντεάκια, λοιπόν, και σου ευχόμαστε όλοι, σαν γροθιά, τα καλύτερα για την πορεία των βιβλίων σου (και για όσα έπονται, γιατί σιγά μη μείνεις σ' αυτά, ε;!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Λυσίππη που σου άρεσε το βίντεο.
      Ναι το βίντεο είναι γενικά πιο ζωντανό. Βέβαια η φωτογραφία "θα πιάσει τη στιγμή" που ίσως δεν την προσέξεις στο βίντεο. Όμως γενικά το βίντεο σε φέρνει πιο κοντά σε αυτό που δείχνει, νιώθεις περισσότερο σαν να είσαι εκεί.
      Να είσαι καλά για τις ευχές. Όπως έγραψα παραπάνω και στη Μαρίνα, τα επόμενα βιβλία μου (ναι, πληθυντικός), να είμαστε καλά, έρχονται.
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο !

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Γιώργο. Η παρουσίαση του βιβλίου σου άψογη και εύχομαι να είναι το καλοτάξιδο. Οι φίλες που σε πλαισιώνουν και ειδικά η Σταυρούλα που την γνωρίζουμε ανεπάνληπτες.
    Να είσαι καλά και πάντα δημιουργικός και επιτυχημένος
    Καλό Σ/Κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Άννα. Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Σε θεωρώ σαν να ήσουν εκεί ! :)

      Διαγραφή
    2. Αχ, κι άλλο μας και γνωρίζουμε.. φιλί γλυκό Αννουλα μου. Σε ευχαριστώ πολύ 💗❤️

      Διαγραφή

  7. Είσαι εύστοχος και ακουμπάς όμορφα τις χορδές του αναγνώστη. Δημιουργείς όμορφη μουσική. Οι αναγνώστριες του έργου σου, καταπληκτικές. Να καμαρώνεις – το αξίζεις!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Στρατή !! Σε ευχαριστώ, τα λόγια σου μετράνε !
      Χάρηκα που σου άρεσε !

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!

      Διαγραφή
  8. Μου έκλεψε την καρδιά η Σταυρούλα με το "φάουλ" :) Και τα δύο κορίτσια έβαλαν χρώμα με τις φωνές τους στην παρουσίαση. Ενδιαφέρον θα είχε και η ανάγνωση από τον συγγραφέα, άλλωστε η εσωτερική του φωνή του τα έγραψε. Ξέρουμε πια και τον μεγάλο "ηλεκτρικό κόπανο" της ζωής του συγγραφέα που τον κυνηγά αδίστακτα 'Η κόρη του" χαχαχαχαχα
    Η σκάλα στο πηγάδι μου αρέσει πολύ και το μόνο που μένει είναι όταν θα έρθω Ελλάδα να βρω βιβλίο και συγγραφέα για αφιέρωση :)
    Ώστε οι αναγνώστες εκπαιδεύονται ε? ενδιαφέρον άλλα και ένας από τους λόγους που αντιδρώ, γιατί έχω παρατηρήσει στην ζωή μου τελικά πως όσο εκπαιδεύομαι τόσο ο αυθορμητισμός μου γερνάει, χάνει την φρεσκάδα του.
    Σημείωση : ναι με σκάκι θα ήταν έντονο το οξύμωρο των επιτραπέζιων παιχνιδιών
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιο φάουλ ; Θα το ξαναδώ. Για την κόρη μου όπως τα λες. Με κρίνει χωρίς να μου χαρίζεται και ΚΑΛΑ κάνει :)
      Θα βρεις και βιβλίο να σε αγκαλιάσει και συγγραφέα να διαβάσεις όταν έρθεις !! χαχαχα
      Την εκπαίδευση συγκεκριμμένης αναγνώστριας θα την αναλάβω εγώ !! :)
      Με σκάκι ήταν εξαιρετικό , αλλά ή πρέπει να ξερεις σκάκι ή να αλλάξει τόσο για να γίνει καταληπτό, που θα χάσει εντελώς το χρώμα του.
      Χαίρομαι που σου άρεσε η παρουσίαση !

      Διαγραφή
    2. Μανια μου καλησπέρα.
      Από την πολλή χαρά μπερδεύτηκαν τα χαρτιά. Το φάουλ βγήκε αφθορμητα. Τόσο αφθορμητα που ίσως κάποιοι νόμισαν πως το διάβασα κιόλας χάχα.
      Εγώ ακόμα προσπαθώ να το ξεχάσω.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Καλό και όμορφο βράδυ. Σε φιλώ

      Διαγραφή
    3. Βρε Γιώργο, αφού έχεις έλεγχο σχολίων... γιατί δεν με πήρες ένα τηλ να μου πεις...πού πας κατακαημένη... αυθόρμητο θέλει Υ κι εγώ έχω βάλει δύο φορές φ.... ΔΎΟ ΑΚΟΥΣ;

      Διαγραφή
    4. Το είδα πολύ αργά καλή μου, θα κοιμόσουν όταν το είδα.
      Δεν πειράζει λάθη όλοι κάνουμε από βιασύνη, απροσεξία, έχουμε άλλα στο μυαλό μας.
      Δεν νομίζω να το παρεξηγήσει κανείς.
      Σου εύχομαι όλα σου τα προβλήματα τόσο σοβαρα να είναι.

      Διαγραφή
  9. Γιώργο μου καλησπέρα.
    Είχα ξεχάσει πόσο όμορφες δείχνουμε δίπλα σου κλέβοντας από τη λάμψη σου.

    Λοιπόν.. στην παρουσίαση ο Γιώργος με υποδέχτηκε με μια μεγάλη αγκαλιά και όλο αυτά εξελίχθηκαν μέσα σε μια πολύ ζέστη ατμόσφαιρα. Φίλοι και συγγενείς κοινοί και των δύο μας πλαισιωναν το ακροατήριο. Η Άννα Μαρία ένα τέλειο πλάσμα που αν δεν μας κυνηγούσαν οι υποχρεώσεις των παιδιών μας θα μιλούσαμε ακόμα.
    Ο Γιώργος υπέροχος, ζεστός και βροντοφωνος.
    Το βιβλίο το έχω κοντά μου στο χώρο που γράφω να μου κρατά παρέα.
    Αγαπημενοι μου φίλοι σας ευχαριστώ που μαζι με τον Γιώργο χαρίσατε γενναιόδωρα τα υπέροχα σχόλιά σας και σε μένα.
    Γιώργο μου, σε ευχαριστώ πολύ ξανά για την τιμή να μου χαρίσεις από τη λάμψη σου.
    Θα το ξαναέκανα με μεγάλη μου χαρά.
    Σας φιλώ όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά αγαπημένη μου φίλη.
      ΕΓΩ σε ευχαριστώ !!

      Διαγραφή